KNAW

Prof.dr. E.J.R. Koper Persoon

Prof.dr. E.J.R. Koper

Pagina-navigatie:

Afgesloten onderzoeksactiviteiten

(de meest recente activiteit is bovenaan geplaatst)
Promotor Learning Paths: developing a specification to facilitate way finding in lifelong learning
Projectleider eLearn TN
Projectleider TENCompetence (Building the European Network for Lifelong Competence Development)
Promotor Ontwerp en ontwikkeling van een persoonlijk identiteitsprofiel ter bevordering van inter-persoonlijk vertrouwen en samenwerking in een Virtueel project team
Onderzoeker Professional Learning Network of Excellence (ProLearn)
Promotor Metadata for Architectural Contents in Europe (MACE)
Promotor Navigation Support for Learners in Informal Learning Networks
Promotor Placement Support of Learners in Learning Networks
Promotor Het gebruik van mobiele media en mededelingen in het ondersteunen van levenslang leren
Promotor Research & Development of models and softwaretools
Projectleider LN4LD - Een leernetwerk voor IMS Learning Design
Projectleider JISC 2.2 gereedschappen- beoordelingen en leerpaden
Projectleider JISC 2.1 Demonstrator- het demonstreren van IMS LD
Projectleider Technology Enhanced Learning Conformance - European Requirements and Testing (TELCERT)
Projectleider E-LEN: een netwerk van e-learning centra
Projectleider Actief leren mbv adaptief internet (ALFANET 2002)
Projectleider Het begrijpen van nieuwe raamwerken mbt leerontwerp (UNFOLD)
Projectleider Plaatsingsbeslissingen in leernetwerken (Positioning)
Projectleider JISC 2.3. leeractiviteit ontwerp in het onderwijs (Ladie)
Projectleider Geïntegreerde leernetwerken
Projectleider ROMA (Road Mapping): navigatie bij leernetwerken
Projectleider 'Software agent' voor ondersteunen van activiteiten: het ontwikkelen en gebruiken van 'activiteiten knooppunten' bij leernetwerken
Projectleider Ontwikkeling en validatie van het formele semantische test raamwerk: Positionering bij leernetwerken
Promotor Timing en ori├źntatie van aanwijzingen: cognitieve terugkoppeling binnen interactieve praktijkconfrontaties

Omhoog
Ga terug naar de inhoud
Ga terug naar de site navigatie