KNAW

Onderzoek

Flowers & Food: Dutch specials: Van promotie naar conceptontwikkeling

Pagina-navigatie:


Wijzig gegevens


Titel Flowers & Food: Dutch specials: Van promotie naar conceptontwikkeling
Looptijd 01 / 2011 - 03 / 2013
Status Lopend
Onderzoeknummer OND1344280

Samenvatting

Beschrijving
De promotiecampagne Dutch Specials is succesvol. De matige verkrijgbaarheid voor consument en horeca is een knelpunt. Specialties hebben bovendien hoge distributiekosten door kleine volumes. Een volgende stap is dus nodig.

Belangrijk de komende jaren is de bekendheid verder te vergroten, de propositie van specialties te versterken en de verkrijgbaarheid te verbeteren. Daarvoor heeft dit project tot doel om twee marketingconcepten voor Specials te ontwikkelen in in te voeren om de bekendheid en de verkrijgbaarheid te vegroten

Betrokken organisaties

Overige betrokken organisaties

Groentenenfruit Bureau

Betrokken personen

Contactpersoon A. Gaasbeek

Classificatie

A21000 Landbouw en tuinbouw
A54000 Marketing en consumptie

Omhoog
Ga terug naar de inhoud
Ga terug naar de site navigatie